Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 18:16, 29 Lis 2007   Temat postu:

ja nie mam problemu
MrMichal
PostWysłany: Pon 22:38, 17 Wrz 2007   Temat postu:

dzienki ale w duela przez gg cie pojade z palcem moje gg to 2874826
Kokoju11
PostWysłany: Pon 10:22, 16 Lip 2007   Temat postu:

do mnię Very Happy Razz Smile Smile) Razz Very Happy Evil or Very Mad :wensand:
Kokoju11
PostWysłany: Pon 10:22, 16 Lip 2007   Temat postu:

masz do mnię sprawę no to pisz
Kokoju11
PostWysłany: Pon 10:16, 16 Lip 2007   Temat postu:

jak tak to opisz Pozdrawiam.........
Kokoju11
PostWysłany: Pon 10:16, 16 Lip 2007   Temat postu:

mam nadzieję że pomogłem:)
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:53, 16 Lip 2007   Temat postu:

koniec to jest zasada
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:52, 16 Lip 2007   Temat postu:

Link: http://wizards.com/duelmasters/htmldemo.asp
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:52, 16 Lip 2007   Temat postu:

Na oficjalnej stronie gry karcianej Duel Masters dostępne jest demo gry które umozliwia nauke gry.
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:51, 16 Lip 2007   Temat postu:

Tarcze
Wpisał: Tomasz Żynda
W Duel Masters na poczatku gry każdy gracz ma 5 tarcz. żeby wygrać, należy złamać wszystkie taracze przeciwnika i zaatakowac go raz jeszcze. Na początku, przezd zaczęciem gry, po potasowaniu Talii obaj gracze biorą 5 wierzchnich kart ze swych Talii i umieszczają je poziomo przed sobą w pozycji zakrytej, nie podglądajac ich. W żadnym momencie gry gracz nie moze podglądać tarcz żadnego gracza,chyba, ze uzyje karty pozwalającej na to. W przypadku, gdy gracz umieści kartę w swej strefie tarcz w wyniku efektu karty, musi położyć ją z brzegu, aby rywal wiedział, która tarcza została dodana. Tarcze są łamane w wyniku ataku potworów. Potwór łamie tarczę, jesli zadeklarujesz nim atak na rywala i nie zostanie zablokowany. Kiedy tarcza zostaje złamana, zostaje umieszczona w ręku właściciela, a on może użyć zdolności "Shield Trigger" tej tarczy. Jeśli gracz ma mniej tarcz, niż dany potwór moze złamać podczas ataku (np. tylko 1, a atakuje Double Breaker), to wtedy tylko ta/te tarcze są łamane, ale atakujący nie wygrywa jeszcze pojedynku. Musi zaatakować rywala raz jeszcze, aby to się stało
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:51, 16 Lip 2007   Temat postu:

wszystko sam robiłem
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:50, 16 Lip 2007   Temat postu:

http://img129.imageshack.us/img129/35Koszt Czaru

2. Nazwa Czaru

3. Informacja o tym, że to czar w typie karty.

Aby rzucić czar, musimy zapłacić jego koszt. Koszt to cyfra znajdująca się w lewym górnym rogu karty. Czary rozpoznajemy po tym, że mają napis "Spell" w typie karty, nie mają rasy ani mocy. Koszt czaru to liczba kart w strefie many, jakie musimy tapnąć, czyli obrócić o 90 stopni do poziomu, aby móc uzyć go. Na przykład jeśli czar kosztuje 3 many, to musimy 3 pionowe karty w naszej strefie many przestawić do poziomu. Dodatkowo przynajmniej jedna karta tapnięta musi być tej samej cywilizacji jak czar. Następnie wykonujemy polecenia napsiane na karcie - jeśli nie pisze np. "You may" - "Ty możesz", to musisz to zrobić, jeśli możesz. Możesz rzucić czar nawet, jeśli nie możesz spełnić wszystich jego poleceń, albo w ogóle nic nie możesz zrobić - zrób wtedy tak wiele jak możesz np. możesz rzucić Terror Pit niszczący jednego potwora przeciwnika, nawet gdy nie ma on potworów w strefie walki. Po rzuceniu umieść czar na Twoim Cmentarzu
76/beztytuugv8.jpg
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:49, 16 Lip 2007   Temat postu:

Przebieg tury
Wpisał: Tomasz Żynda
Na początku gracze ustawiają tarcze (patrz dział tarcze), a potem ciągną po 5 kart z wierzchu Talii. Teraz trzeba ustalić, kto zaczyna grę - na przykład przez rzut monetą.

Gracz zaczynający pojedynek, nie ciągnie karty na początku swojej tury. Potem już każdy gracz umieszcza wierzchnią kartę swej Talii w ręce na początku tury.

Przed dociągnięciem karty każdy gracz musi swoje karty - potwory i te znajdujące się w strefie many, chyba, że jakieś efekt pozwala zrobić coś innego (np. Silent Skill).

Potem, po dociągnięciu karty możesz położyć jedną kartę na turę w swojej strefie many, ale nie musisz tego robić. Karty w strefie many umieszcza się do góry nogami. Strefa many znajduje się bliżej Ciebie, pod Twoją strefą tarcz.

Następnie gracz może rzucić czary i wzywać potwory, płacąc ich koszt. (Więcej o płaceniu kosztów i używaniu kart już wkrótce.)

Potem gracz może atakować używając swych potworów - możesz zadeklarować atak na gracza lub na potwora. (Więcej o atakowaniu już wkrótce.)

Następnie deklarujesz koneic tury - niektóre efekty aktywują się w tej chwili - np. Pyrofighter Magnus czy Toel, Vizier of Hope. Teraz jest tura Twego przeciwnika.
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:49, 16 Lip 2007   Temat postu:

Pojęcia gry
Wpisał: Kokoju11
Shield Trigger
Kiedy karta z tą zdolnością umieszczana jest w Twojej ręce ze strefy tarcz, możesz użyć jej bez ponsozenia kosztów. Jeśli to czar, jest tu traktowane jako normlane rzucanie, jeśli potwór jako standardowe wezwanie. Niektóre karty np. Jewel Spider czy Ghastly Drain pozwalają umieścić tarczę w ręku, jednak nie można wtedy użyć zdolności "Shield Trigger" karty, chyba, że efekt mówi inaczej. Efektu Shield Trigger można używać tylko natychmiast po złamianu tarczy, w przypadku jeśli potwór jest Podwójnym Łamaczem lub Potrójnym łamaczem używamy jej przed złamaniem kolejnej tarczy. Kartę taką możemy też zostawić w ręku, aby użyć jej w jednej ze swych tur płacąć jj koszt.

Blocker
Potwora będącego blokerem można poznać po kółku w kwadraciku w polu efektu karty. (Jednak karta Amnis, Holy Elemental nie ma tego symbolu - błąd producenta.) Jeżeli na karcie nic nie pisze o tym, że potwór nie moze atakować, to możę atakować i potwory i graczy. Jednak większość blokerów nie może atakować, albo nie może atakować tylko graczy. Mają one więksą moc przy niskim koszcie, dlatego są powszechnie używane. Kiedy potwór przeciwnika atakuje, możemy tapnąć blokera, aby zanegować normalny cel ataku. Wtedy potwó atakujący i blokujący toczą normlaną walkę. Potwory tapnięte nie mogą oczywiście blokować ataków.

Power Attacker
Potwory z tą zdolnością otrzymują dodatkową moc na czas ataku, ale po ataku ją tracą. Na przykład Brawler Zyler przez cały czas ma moc 1000, ale gdy atakuje ma 3000, gdyż dostaje bonus "Power Attacker + 2000". Dodatkowa moc utrzymuje się aż do zakończenia ataku i wszystkich efektó z nim związanych - to znaczy, jeśli rywal użyje zdolności "Shield Trigger" karty Phantom`s Dragon Flame (pozwala zniszczyć 1 potwora rywala z mocą 2000 lub mniej), to nie może zniszczyć nam ZYlera bo on nadal ma 3000 mocy. Dopiero po użyciu tej karty Zyler traci moc.

Double Breaker
Potwór z taką zdolnością łamie 2 tarcze, gdy atakuje gracza i niejest blokowany. Jeśli rywalowi została tylko jedna tarcza, potwór ten łamie ją, ale nie wygrywasz pojedynku - musisz zaatakować raz jeszcze. Tarcz do złamania nie wybieramy jednocześnie - najpierw atakujemy jedną, potem drugą. Zanim zaatakujemy drugą tarczę rywal może uzyć zdolności "Shield Trigger" tej pierwszej. Jednak nawet jeśli atakujący potwó zostanie usunięty ze strefy walki w wyniku działania Osłony Tarczy pierwszej atakowanej karty, druga tarcza zostaje złamana normlanie. Jeśli przeciwnkowi zostaje 1 tarcza, a on używa zdolności Shield Trigger pozwalającej mu dodać kartę do strefy tarc, potwór będący Powójnym Łamaczem musi złamać tą dodaną. Potwór będący Double Breakerem musi złamać 2 tarcze, jeśli tylko może. Nie mozemy wybrać tylko 1 tarczy rywala, gdy ma ich kilka.

Slayer
Potwory z tą zdolnością niszczą potwora rywala, gdy przegrywają walkę. Na przykład atakujemy Gigagiele (Slayer o mocy 3000) Chaos Worma (5000) rywala. Nasz Gigagiele ma mniejszą moc, więć przegrywa walkę i jest niszczony. Następnie niszczony jest Chaos Worm. Jeżeli na karcie nie pisze inaczej, efekt ten aktywuje się gdy potwó walczy - niezależnie, czy atakuje, czy jest atakowany.

Survivor
Survivor to zdolność i rasa w jednym. Potwory takie przekazują swoją zdolność innym Survivorom. Każdy z twoich ocalałych ma zdolność pozostałych. Niektóre takie zdolności mogą ulec podwojeni. Na przykład - mamy w strefie walki 2 sztuki Smash Horn Q, który daje wszystkim survivorom wliczając w to siebie 1000 mocy. Ponieważ mamy dwa, oba dostają po 2000 mocy. Ale zdolności takie jak Double Breaker, Speed Attacker, czy Slayer nie sumują się.

Triple Breaker
Potwory z tą zdolnością łamią 3 tarcze przeciwnika, gdy atakują go i nie są blokowane. Jeśli rywal ma mniej tarcz, wszystkie są łamane. Jeśli używając jakiejś karty np. Magma Gazer damy Double Breakera dla Triple Breakera, wybieramy, czy chcemy złamać 2 czy 3 tarcze, ale nie mozemy złamać tylko 1 tarczy, jeśli rywal ma ich więcej.

Tap Ability

Potwory z tą zdolnością mogą być tapnięte, aby użyć efektu oznaczonego strzałką. Jeśli potwór nie może atakować, nie może użyć tej zdolności. Jeśli musi atakować, ponieważ rywal rzucił kartę zmuszającą do tego, to też nie moze użyć swej zdolności. Blokery nie mogą blokować użycia tej zdolności.

Charger

Karty czaru mające tą zdolność są umieszczane w strefie many po użyciu - nie są wysyłane na Cmentarz. Mozemy rzucić taki czar, tylko aby dostać dodatkową manę np. czar pozwala nam wybrać 1 potwora i dodać mu moc - wtedy możemy rzucić czar, nawet jeśli nie ma żadnych potworó w strefie walki, a czar i tak trafi do strefy many.

Stealth

Potwory majace tą zdolność nie mogą być blokowane, jeśli rywal ma w swojej strefie many przynajmniej jedną kartę danej cywilizacji. Na przykład potwór majacy "Nature Stealth" nie mozę być blokowany, jesli rywal ma przynajmniej 1 kartę natury w swej strefie many.

Turbo Rush

Ta zdolność aktywuje się, jeśli jeden z Twoich innych potworów złamał wcześniej tarczę w tej turze. Zdolność ta ma działanie tylko do końca tej tury. Jeśli mamy w strefie walki np. 2 potwory z "Turbo Rush" i jednym z nich złamiemy tarczę, to nie dostanie on swej zdolności, ale ten drugi już tak.

Silent Skill

Zdolność tą aktywujemy poprzez zostawienie potwora z tym efektem tapniętego, na poczatku tury, gdy odtapowujemy karty. Nie możemy tapnąć takiego potwora na początku tury, by użyć jego zdolności - musiał on być już wcześniej tapnięty. Jeśli potwór ze zdolnością "Silent Skill" ewoluuje, gdy jest tapnięty z jego własnego efektu, ewolucyjny potwór wchodzi do gry też tapnięty, co wiąże się z tym, że nie może atakować w tej turze. Na początku tury najpierw odtapowujemy inne karty, a dopiero potem w dowolnej ilości i w dowolnej kolejności możemy zostawić potwory tapnięte, by użyć ich zdolności "Sient Skill". Decyzję o tym, czy chcemy użyć tej zdolności czy nie podejmujemy przed dociągnięciem karty na początku tury.

Wave Striker

Zdolnośc ta aktywuje się, gdy właściciel ma 3 lub więcej Wave Strikerów w strefie walki jednocześnie.
Kokoju11
PostWysłany: Pon 9:48, 16 Lip 2007   Temat postu:

Karty multicywilizacyjne (Rainbow)
Wpisał: Kokoju11
10 zestaw Duel Masters Shockwaves of the Shattered Rainbow wprowadza do gry potwory multikolorowe, natomiast po wyjściu Blastosplosion of the Gigantic Rage możemy rzucać takież czary. Jednak jak można było się spodziewać w kolejnym, dwunastym już zestawie premierę będą miały barwne ewolucje. No właśnie. A jak tym się gra?

Jak sama nazwa mów, karty te są kartami obu cywilizacji. Oznacza to to, że np. jeśli wezwiemy Balloma potwory wodno-ciemne nie zostaną zniszczone, a mając Alcadeiasa w strefie walki możemy rzucać czary świetlisto-naturaln.

Karty Rainbow umieszczane są w strefie many tapnięte, jednak są odtapowywane na początku każdej naszej tury.

W celu użycia karty dwucywilizacyjnej musimy tapnąć dwie różne karty poszczególnych cywilizacji. Nie możemy tapnąć jednej karty naturalno-świetlnej i kart ognia w manie, aby wezwać potwora światła i natury, ponieważ potwory i czary multikolorowe generują tylko jeden rodzaj many i mogą być tapnięte tylko jako JEDEN kolor.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group